سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

چی دوس داری؟

سلام برای بهتر شدن وبلاگم نظر بدید که چه مطالبی رو بیشتر دوست دارید و کم و کاستی های بلاگمو بگید ...ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار شنبه 11 تیر 1390 ساعت 00:08 http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام ریحانه خانوم میخواستم یکی از نویسنده های این وبلاگ باشم چون خیلی دوست دارم برای اینکه مردم با امامشون اشتی کنند یه کاری بکنم تو فکر زدن سایت بودم ولی اینقدر دل مشغولی دارم که نمیرسم اگه محبت بفرمائید ومنم تو این وبلاگ شریک بدونید هم ممنونتونم هم بهترین تلاشم و میکنم 09389514228 این شماره منه اگه قرار شد که اینطور بشه یه پیام بزنید چون دیگه معلوم نیست کی بیام نت
من در سه روز هفته میتونکم به وبلاگ سر بزنم
زیر قولمم نمیزنم مطلبم تو سرم و خونه خیلی دارم

اگه کارای وبلاگ خوب پیشرفت همین وبلاگ و سایت میکنیم با کمک هم اللهم کن لولیک الفرج یا حق

واسمون دعا کنید دعا یادتون نره

خوده خودم دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 13:49 http://www.tahnayiyam.blogsky.com

سلام

اون حدیثه اون بالارو دوس دارم

به دردم خورده...

وبتم باحاله!
خوشمان آمد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد