سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

فقط 19 سال داشت !! (وصیت نامه)

باسمه تعالى 


و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
مپندارید کسانى که در راه خدا کشته میشوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى خورند.
شهادت ،شهادت دریچه آزادى من از دنیا شهادت ،شهادت منتهاى حرکت یک مسلمان ،شهادت آرزوى قلوب عارفان شهادت،شهادت نهایت آرزوى مشتاقان و عاشقان .

   اى ملت آزاده من چه مى توانم براى شما بنویسم و چه سفارشى مى توانم براى شما بنمایم این شما بودید که ماها را پرورش دادید و این شماها بودید که ما را مشوق و راهنما بودید این شماها بودید که ما را در ادامه راه امید مى داد و اکنون این خونها چه ارزشى دارد که در راه شما که هستى مطلق است ریخته شود.

   اى انقلاب عزیز ما،سیراب شو از خون ما و به ایستادگیت ادامه بده .اى بازوان انقلاب بجوشید از خون ما و به تداوم انقلاب ادامه دهید .اى اسلامیان بخروشید و به رهبرى این رهبر کبیر پرچم اسلام را در سرتاسر جهان برپا کنید .اى جوانان همه مسئولید در برابر ملتهاى تحت ستم فلسطین ،لبنان،عراق و ... و برخیزید و بکوشید تا با یارى الله آنها را از زیر یوغ چپاولگران نجات دهید اى مردم بى تفاوت نباشید و هر کدام به دست خود تا مى توانید بکوشید کارگر در کارخانه و کشتزار ،سرباز در جبهه ،معلم در مدرسه روحانى در اجتماع و همه مردم در صحنه هر کدام تا مى توانید و فعالیت کنید تا این انقلاب را به پیروزى کامل برسانید که مقدمه براى انقلاب جهانى حضرت بقیه الله (عج)مى باشد و در این راه از هیچ کس نهراسید.

   اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین در میدان نبرد شهید شد اى جوانان  مبادا در غفلت بمیرید که على در محراب شهادت شهید شد و مبادا در حا ل بى تفاوتى  بمیرید که على اکبر حسین در راه خدا و با هدف شهید شد.

   اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا در محضر خدا نمى توانید جواب زینب را بدهید که تحمل  72 شهید را نمود همه مثل خاندان وهب جوانتان را به جبهه ها برد ،بفرستید و سر او را تحویل نگیرید زیرا مادر وهب فرمود سرى را که در راه خدا داده ام پس نمى گیرم .اى اقوام و خویشان من بر من اشک تمساح نریزید ،اگر واقعا مرا دوست داشتید حالا راهم را ادمه دهید با شرکت در جبهه ها کمکهاى مالى پشت جبهه ها،اسلام را یارى کنید و ضمنا نمى خواهم بیایید و بگویید بدبخت شد فلان شد من بهترین راه را رفتم و به بهترین آرزویم رسیدم و این قابل درک نیست مگر براى آنانکه خدا را از هر چیز بیشتر دوست دارند .

   اى برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین این درمانها براى تسکین درد هاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بر دارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکند که اگر چنین کردند روز بدبختى مسلمانان و روز جشن ابر قدرتهاست حضورتان را  جبهه هاى حق بر علیه باطل ثابت نگهدارید .

   اى مادر مهربانم قامتت را بلند گیر و نداى الله اکبر خمینى رهبر سر ده و سخن شهیدان ،راه شهیدان ،راه خدا را به مردم برسان که همانا سخن ما پیروى کردن از خدا و قران مى باشد.

   اى برادران عزیزم هشیار باشید و به چیزى غیر اسلام و قران فکر نکنید هر چه خیر و صلاح انسان است در این کتاب نهفته است  و شما نیز سعى کنید  راه خدا را ترویج نمایید و در این راه از بذل جان و مال خویش دریغ نفرمایید.وزینب گونه به راه شهیدان ادامه دهید .

   خداحافظ مادر ،مادر کوه باش و چون کوه استقامت کن .پدر عزیزم خداوند صبر و استقامت به تو بدهد که فرزند خود را در راه خدا دادید .

انشاء الله بتوانم شفاعتتان را بکنم .

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته