سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

من و سکوت.../


مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد،جز اینکه همیشه خطا کردم ، ندانسته آلوده شدم ،نشناخته وابسته شدم و نخواسته رانده شدم...



بعد از کمی تامل و قدری سکوت پی می برم : آنجا که خالی  از خداست،خطاست...

به یاد می آورم ، آنجا که از یاد او غافل شده ایم ، به بیراهه رفته ایم...

عیــــــــــــــدِتونَ مُبارَک

ماه میعمانی رفت وقته هدیه ی  رحمانی خداست...

التماس دعا

خدایا ممنونتم

شهدا ممنونتونیم

خانواده های شهدا ممنونتونیم

شما با صبر و استقامتتون امنیت را به میهنمون برگردونید

تو شادیام بیادتونم...

ان شاءالله.

اگر پرواز را باور کنی پر و بال خواهی یافت....خصوصی با خودم

بسم اللّه...



امروز آخرین روز ماه رمضانه

مثل برق گذشت

ما موندیم و برنامه ریزی برای زندگیمونو و از نو ساختن...

مگر نه اینکه خدا خودش گفته توبه کنید ، عمل صالح انجام دهید...

عمل صالح همون جبران گذشته است...گذشته های دور و نزدیک،که باید جبران کرد.توبه تنها بی فایده است.باید قدم ها برداشت تاجبران شود چه حق الله چه حق الناس

چه نمارهایی که ضایع کرده ام،چه دلهایی که شکسته ام،چه رفتارها و تنبلی هایی کرده ام...همه ی این جبرانها،آینده ام را می سازد + یک هدف برتر که همیشه با من است.

پس باید جبران کرد.

بعد از توبه کمر همت را ببندم برای جبران کارهای عقب مانده و ضایع شده...

زندگی باامید معنا پیدا میکند و جبران گذشته امیدی مملو از انرژی و نور می بخشد.

تا کی دور خود چرخیدن؟تا کی سردرگمی؟؟باید ازهمین امروز شروع کنم برای جبران گذشته ...

همین...

مستند ظهور در خطر فیلترینگ...

سلام

میخوام مستندی را به شما معرفی کنم که شاید کم و بیش اسمی ازش شنیده باشید یا درموردش بدونید

این مستند به نام مستند ظهور که توسط گروهی ساخته شده ،دراین فیلم دست به افشاگری هایی درمورد ماسونها و دجال و صهیون میزنند/

تحلیل این فیلم با خود شماست...

از گروه بیداری اندیشه که تلاش بسیار زیادی را در زمینه ترجمه و زیرنویس این سریال انجام داده اند، تشکر میکنیم.

--->گذاشتن این  مستند به معنای تایید محتوا نیست<---

از دستش ندید...!

 

ادامه مطلب ...

شهید نامه مرتضی اصغری


امام خمینی(ره):


این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند ،یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها رو بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید.


پیامی آورده اند...


 

ادامه مطلب ...

تمام شد...



بسم الله...

این آخرین توسل چشم تر علی است...

دیگر تمام شد...سحر آخر علی است...

دیگر تمام شد...

مرغ از قفس پرید،ندا داد جبرئیل...

اینک شما و وحشتِ دنیای بی علی...

بسته های کمک آموزشی قرآنی

بسته کمک آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن شامل مقالات تخصصی، کتاب ها، نرم افزار ها و کلیپ های آموزشی تربیت مربی حفظ قرآن کریم می باشد.

بسته کمک آموزشی صوت و لحن قرآن شامل مقالات تخصصی، کتاب ها، نرم افزار ها و کلیپ های آموزشی صوت و لحن قرآن کریم می باشد.

باتشکر از پایگاه آموزش مجازی حفظ قرآن کریم
  ادامه مطلب ...