سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

دراین زمان ،دل فرزند من شکسته تر است




غم مصیبت زهرا(س) که عالمی سوزد
به غیراو، که بگوید که دل شکسته تر است

نه هر دلی غم جانکاه او تواند گفت
مگر دلی که چو کشتی،بخون نشسته تر است

کمند رشته ی الفت کسی تواند بافت
که تارو پود دلش از همه گسسته تر است

درون کعبه ی عشق آن قدم رسد که به صدق
ز رنج خار مغیلان راه،خسته تر است

شنیده ام سخن از عارفی به قول حسن
کسی که مهر دهانش زغنچه بسته تر است

پیام حضرت زهرا(س)ز پیر ما بشنو
که بین اهل دل از قید نفس،رسته تر است


که گفت بی بی هردو سرا،بدو سخنی
به وصف خویش که از هر سخن خجسته تر است

<<دلی شکسته تر از من در آن زمانه نبود
دراین زمان ،دل فرزند من شکسته تر است>>

دل نوشت:این شعر حکایت ها دارد،که به طور خلاصه عرض میکنم.
این شعر با عنایت ویژه حضرت زهرا (س)سروده شده که بیت اخر: دلی شکسته تر از من در آن زمانه نبود، به یکی از شاگردان  جناب شیخ رجب علی خیاط بنام دکتر توکلی (از زبان حضرت زهرا (س)سروده شده)در عالم خواب گفته شده ،ومصرع دوم آن یعنی: در این زمان،دل فرزند من شکسته تر است ،بعد از خواب(در حال بیداری) این عارف بزرگوار در حال مکاشفه از زبان حضرت زهرا (س)سروده شده و بقیه این اشعار توسط نگارنده (کتاب خاطرات جتاب شیخ انتشارات ماشی سروده شده) که آن هم با عنایت حضرت زهرا(س) هستش.
البته همه ی اشعاری که در مدح اهل بیت ع سروده می شود ازعنایات آن بزرگواران است که به مناسبت دهه فاطمیه آن را آپ کردم برای عاشقان آن حضرات معصومین ع.
5صلوات برای ظهور اقا وهدیه به حضرت زهرا(س)بفرستید.

التماس دعای فراوان