سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

بررسى تطبیقى نشانه‏هاى ظهور

بررسى تطبیقى نشانه‏هاى ظهور

امام زمان علیه السلام

یکى از باورهاى مشترک میان همه ادیان الهى، اعتقاد به ظهور منجى و رهاننده‏اى است که مى‏آید و جهان را مملو از نور و نیکى مى‏کند. ظهور این منتظر نیز با وقایع و حوادثى خاص توام است که در منابع ادیان مختلف، کم و بیش مشابهت‌هایى میان آنها دیده مى‏شود. این مقاله نگاهى تطبیقى به برخى نشانه‏هاى ظهور در اسلام و مسیحیت دارد که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

ادامه مطلب ...

تولد وبلاگمه...

۲۴ شهریور تولد وبلاگمه 

 

چون نیستم الان براش تولد میگیرم نمیخواید به وبلاگ کوچولویه من تبریک بگید؟؟ 

 

     

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

     

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

          تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید     تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید        تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید          تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید                                               تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

                                                   

                                                     

  تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید               

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

 

تولدت مبارک عزیزم

هر شیعه لازمه....

سلام

فکر کنم هر شیعه لازمه یه تکون به خودش بده

اینو گوش کنید لازمه

 http://mosina.persiangig.com/Raefi%20pooor%20-%20Shia.mp3

شیطان را بهتر بشناسیم

http://www.4shared.com/file/56JmcaT7/WwWANTi666iR_1.html
(کلیپ اول صدا و تصویر ناهماهنگ . بهتره این رو صوتیش رو دانلود کنید)

http://www.4shared.com/file/8tXqgfUm/WwWANTi666iR_2.html

تسلیت به امام زمان

به امام زمان به خاطره این حماقت شهروند نیویورکی تسلیت میگم که قرآن را طی اطلاع رسانی ازین کار به اتش کشید درحالی که  پلیس نیویورک به او تعرض نکرده و با نهایت احترام او را از محل دور کرده است. 

این شهروند که ابتدا در یک مرکز عمومی قران را پاره کرده و بعد با فندکی که داشته صفحات ان را پاره کرده است . 

منبع:شبکه قران و معارف اسلامی

 

 

ما ساکت نمیمانیم 

 

امریکای جنایت کار 

 

از قران سازی تا ساخت مراکز فساد شبیه مسجد

 

 

مراسم قرآن سوزی، ساخت کاباره به شکل مسجد و با نام مکه، ساخت بازی رایانه ای با نام"وداع با مساجد"، راه اندازی شبکه ماهواره ای"صمد" و انتشار دوباره تصاویر موهن از پیامبر از جمله این موارد است.

ادامه مطلب ...

شرط دیدن نیست!

شرط دیدن نیست !
شرط ،کسب رضایت او است !

شرط به انتظار نشستن نیست !
شرط، در انتظار تلاش کردن است!

شرط ظهور ، دعا است
معنی ساده دعا یعنی خواستن !

شرط خواستن، انجام واجبات
ترک محرمات !

قرآن و عترت
فقد استمسک بالعروة الوثقی!

جایی بودید که من نبودم.این نشانه ی چیست؟

نتونستم دیگه تو دلم نگه دارم.باید به کسی و یه جایی می گفتم تا یکم از ناراحتی و دل مشغولیم کم بشه. 

امیدوارم اشتباه متوجه شده باشم یا حداقل شما نیومده باشی تو اون مجلس که خیلی برام گرون تموم میشه. 

بزار اینا هم بفهمن تو دلم چی میگذره.قضیه ازین قرار بود که : 

 

شب 21 ماه رمضون بود.قرار بود بریم احیا اما نمیدونم یه احساسی بهم می گفت که سره قبر 4شهدای گمنام که تو شهرمون نرم .اخه همیشه اونجا میرفتیم احیا.مادرم قرار بود بره خونه ی یکی از دوستاش احیا وپدرمم همون سره مزاز 4 شهدای گمنام. 

ای خدا کاش میرفتم.یه احساس بهم میگفت با مادرت برو. 

دلم نبود مزار برم نمیدونم چرا.خلاصه با مادرم رفتم.زیاد از مجلسشون خوشم نیومد.البته قران به سرشون خوب بود.شاید بتونم بگم عالی بود. 

حالا این شب تا اینجا بسه.میرم سراغ 23 ماه رمضون که خیلی شب به یاد ماندنی بود.من و مادرم تنها بودیم.تصمیم گرفتیم بریم سره مزار گمنام ها! 

خیلی خوب بود.زمان قرآن به سر رسید.قبلش اقای صادقی(نماز جمعه شهرمون)داشت کمکم روضه رو شروع میکرد.گفت :اقا شنییدیم شب 21 در مجلس ما حضور داشتین امشبم بیاین.نمیدونم از کجا میدوننست اما با اطمینان میگفت تازگیا کسی خبرایی از امام زمان رو با ایشون میده.شاید راست میگه. 

اینو که حاج اقا گفت انگار آب غل رو سرم ریختن دلم شکست.همون شب من جایه دیگه ای بودم.شایدم تو مجلسه ما هم بوده و خبر نداشتیم...! 

گفتم حتما انقدر گماه کردم که اقا دوس نداشته تو این مجلسی که رفته منم باشم. 

خیلی سخته.امیدوارم این نامه دست اقا برسه.وجوابمو بده. 

اقا واقعا از دست من ناراحتین؟؟؟