سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

مستند سرگردونو دیدید؟؟


مستند سرگردون رو دیدید؟


مستند سرگردون به کارگردانی محمد طادی که با مضمون نقد عملکرد شبکه‌های ماهواره‌ای و آسیب‌های ناشی از آن‌ها برای خانواده ایرانی ساخته شده است، ستارگان سینمای ایران چون رامبد جوان، اشکان خطیبی، لعیا زنگنه، مصطفی زمانی، کوروش تهامی، پریوش نظریه در کنار کارشناسانی چون فرشته طائرپور، علی معلم و خسرو معتضد حضور دارند.بررسی آسیب شناسانه برنامه های پرمخاطب شبکه های ماهواره ای چون حریم سلطان، اتاق خبر و … از ویژگی های این مستند است که به جنجالی بودن آن کمک کرده است.در پی پخش این مستند شبکه ضدنظام «من و تو» با تاکید بر بخش‌های از آن هنرمندان این مستند را مورد تمسخر و توهین قرار داد و موارد مطرح شده در این مستند را بی‌اساس دانست و سعی کرد هرکدام از انتقادات را به صورت مضحک جلوه داده و توجیه کند..
 

 

 

 

حوّل حالنا الی احسن الحال


 دوست داشتم امشب از کسی صحبت کنم که تازه به دین مبین اسلام روی اورده.برام عجیبه...یک خواننده،مشهور،پولدار!

این معجزه خداست...

وقتی دید مردم به سوی مسجد میشتابانند دلش لرزید ...

نوری در دلش احساس کرد،هنوز روزنه ای برای هدایتش وجود داشت...

به دنبال نور رفت...

انگار از نو متولد شده بود...

شاید مصداق این دعا ( حوّل حالنا الا احسن حال )شده بود...


اشهد ان لااله الاالله

اشهدان محمد رسول الله


راه یافت به دین مبین اسلام و مسلمان شد...  ادامه مطلب ...

برای من بابا بخر...


Click here to enlarge

یکی از حامیان می گفت:زمانی که حامی کودکی10-11 ساله داشتم،تصمیم گرفتم هرزمان برای فرزندان خودم لباس یااسباب بازی میخرم برای اوهم بخرم.یک روز که برای دیدنش به همرا مسوول اکرام امداد رفته بودم به او گفتم:چه چیزی دوست داری برایت بگیرم که تو را بیشتر از همه خوشحال کند؟ 

ادامه مطلب ...

افزایش گرایش مردم ایالات متحده به اسلام



به گزارش مصاف به نقل از موعود ، رایزن فرهنگی کشورمان در سازمان ملل متحد در یادداشتی با عنوان "دلیل گرایش زنان در غرب، به ویژه آمریکا به اسلام چیست؟" آورده است: شواهد نشان می‏دهد که در دهه های گذشته مسایل مربوط به زنان در زمینه های مختلف بخصوص "مذهب" که روند صعودی نیز داشته، محققان نتوانسته ‏اند پاسخی مناسب برای آن ارایه کنند.  ادامه مطلب ...

زندگی شیرین ودل پذیر با طعم اسلام2...


در یادداشت قبل درمورد همسر داری صحبت  شد،دراین پست به آسیب ها،مهارتهای خانم در برخورد با همسر وتربیت فرزند می پردازیم. 
ادامه مطلب ...

فقط 18 سال داشت...(حتما بخونید)


فقط 18 سال داشت...دانشجو بود وکارگری می کرد تابتواند از  عهده ی مخارج زندگی برآید،آخه دیگه واسه خودش مردی شده بود،دوست داشت سرپناه مادرش باشه فقط 18سال داشت... 

ادامه مطلب ...

زندگی شیرین ودل پذیر با طعم اسلام...!



هفته پیش دکتر تراشیون آمده بودند اصفهان و جلسه ای در خصوص همسرداری وتربیت فرزندان داشتند.

این جلسات که مربوط به دوره های آموزشی فاطمه شناسی است نگاه والگوهای زیبایی رو معرفی میکنه که این الگوها از اززندگی ائمه اطهار علیهم السلام وهمین طور از قرآن وعترت گرفته شده.

تازه می فهمم چقدر غافل بودم از کتابهای بزرگی چون علامه مجلسی(حلیه المتقین...)یا کتاب حاج اقا ری شهری(تحکیم خانواده...)،احادیث ائمه در خصوص خانواده وسبک زندگیشون...

همه این مشکلاتی که داریم بر سره این است که فقط خودمون تصمیم میگیریم فقط خودمون تشخیص میدیم اینکار خوبه یا بد و انجام میدیم انگار قرآن وعترت در زندگی ما کم رنگ یا حتی بی رنگه...!(گاهی این خوبی ها وبدی ها درست تعریف نمیشه)

همیشه از خدا میخواستم ایمانم رو روز به روز به دینم به قران واسلام بیشترکنه،وخدا هم که شکر گزار اوهستم مرحله به مرحله وپله به پله پرده ها رو کنار میزنه و جاهلیت منو یادآوری میکنه و بهم درهرزمینه ای الگو میده.

حرف بسیار است ...

سریع میرم سر اصل مطلب دلم نیومد نکاتی که دکتر تراشیون گفتند و ننویسم و شمارو ازاین نکات محروم کنم...

1نکات ریزی گفتند که با همین نکات میشه بسیاری از مشکلات رو حل کرد وزندگی رو شیرین ودلپذیر قرار داد.

امیدوارم این نکات به دردتون بخوره مارو از دعای خیرتون محروم نکنید ...

 

راه ارتباطی بااستاد رو هم در ادامه مطلب درج کردم.


توجه:مطالب درج شده که یادداشت برداری کردم وبا توضیحات چند از خودم (از مطالبی که فهمیدم هستش)

ادامه مطلب ...