سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

شورو غوغایی است در ...



این روز ها دلم خیلی درعرفات است،درمکه...
در مشهد
در حرم حضرت معصومه(س)
دلم گلستان شهداست
خودم این عرفات کجایم؟؟
کاش 1حج و 1زیارت هم برای من دراین روز ثبت شود...
حالی دارم این روزها...
چه قیامتی است دراین عرفات...


آیا متذکر میشویم!؟؟
آقا این روزها که همراهه شماست؟
که هم نشینه شماست؟
آیا خوشحالید؟
چندهزار نفر ازکناره شمارد میشوندو نمی فهمند که چه کسی از کنارشان رد شده...
رمز جهان هستی...
همه منتظر شماهستند...
خدا،خاتم پیامبران (ص) و تمام پیامبران و 14معصوم...
واما...
ما جز با اعمالمان،و آماده کردن شرایط برای ظهور
نمیتوانیم بگوییم منتظریم...
آقا الان بیایند آیا آماده ای؟؟

بوی کربلا می آید


چقدر امروز دلم هوای کربلا کرده بود...!
احساس کردم امام حسینم چشمش را به من دوخته...!
نمیدونم چرا!
امروز دلم مثله این هوای بارانی بارانی است...
بیشتر از هروقتی دلم برای امامم تنگ شده...امام زمانم(عج).چقدر درحسرت خانه کعبه و ضریح امام به سوزم؟
آقا مارا دعامیکنید درعرفات ...آنجا هستید میدانم...
کاش شعار نباشد...
دلم سرد شده ،آتش عشقم خاموش شده...
دراین زمستان آیا امیدی به روشن شدنش داشته باشم؟
کی بهار میآید؟
این عقده و بغض کی تمام میشود...
ازدستم ناراحتید،دلگیرید،آقا دوست داشتم فقط 1بار بدانم مرا دوست دارید؟فقط 1بار بفهمم...
میخواهم شیعه باشم
حنجره قلبم پاره شد انقدر داد زد به فریادم برسید...

به شعارهم شده می گویم دوستت دارم.

کنترل خشم برای خدا...

قال الامام علىّ بن موسى الرّضا علیه السلام

انَّما تَغْضَبُ للهِِ عَزَّ وَ جَلَّ، فَلا تَغْضَبْ لَهُ بِأکْثَرَ مِمّا غَضِبَ عَلى نَفْسِهِ.

چنانچه در موردى خواستى غضب کنىو براى خدا برخورد نمائى، پس متوجّه باش
که غضب و خشم خود را در جهت و محدوده رضایت و خوشنودى خداوند اِعمال کنی.

(عیون أخبارالرّضا علیه السلام : ج 1، ص 292، ح 44 )