سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

سلام دوباره..

سلام به همه 

 

نمیدونم چرا دلم ۱ لحظه دوباره هوای این وبلاگمو کرد الان داشتم ۱ چای دبش میخوردم تو حال خودم بودم مادر تلویزیون رو که روشن کرد دیدم اغاسی دوباره همون شعر همیشگیش رو داره میخونه (هرکه نشناسد امامه خویش را ...)وای چقدر دلم هوای اون روزا رو کرد که با جون و دل این وبلاگو مینوشتم متاسفانه الان اصلا وقت ندارم...بچه ها برام دعا کنید کنکورمو خوب بدم.. 

دلم تنگه برای امام زمان اخه چرا نمیان و مارو از تنهایی در نمیارن ...بیاید همگی باهم دعا کنیم  

شما و من جونیم اقا مارو خیلی دوس داره  

 

بچه ها !اقا خیلی غریبه.... فک نکنید چون امامه مثله حضرت مریم همه چی فراهمه و غذاهای انچنانی ...برعکس..اینو از خودم نمیگم اینو روی ۱کاغذ روی دره ۱امام زاده نوشته بودن (نقل شده ازایت الله بهجت)

 

 

 

                          *******اللهم عجل لولیک الفرج*******

-

-