سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

مشهد...!دیداره یار

سلام 

چقدر ماه رمضون خوبه 

اینواز ته دلم میگم 

انگار خدا خیلی بهمون توجه میکنه 

با هر بهونه ای میخواد ژاداش بده 

کاش همیشه این حالو داشته باشم 

امامم کاش شماهم تو لیسته یارانتون باشیم 

یعنی میشه؟؟ 

جزء دعا و عمل به دین کاره دیگه شمارو خوشحال نمکینه   

میدونم اما سخته 

 

کمکمون کنید 

 

بعده ۱۸سال دارم میرم مشهد پابوسه اقا  

 

اصلا باورم نمیشه..! 

 

یعنی لیاقتشو دارم...؟؟ 

 

شبه قدر اونجاییم شبه به این خوبی 

 

کاش بتونم ثابت کنم که لیاقته ملاقات با امامم رو دارم  

 ...!

برای همتون دعا میکنم 

 

شماهم منو دعا کنید

 

لذت در چیست؟

الان داشتم یادداشت های گذشته رو میخوندم...همون روزی که دلم گرفته بود...گفته بودم برام دعا کنید تا کنکورمو خوب بدم  

 

رتبه ام اونی که میخواستم نبود و خیلی فاصله داشت با اون چیز یکه میخوام ۱ لحظه فکر کردم من خیلی تلاش کردم اما... 

دوستم مجاز نشد به قوله خودش انقد گریه کرده بود که اب بدنش  تموم شده بود...اما یک خوشحالی ضعیفی در درونم دارم شاید اینجوری مصلحت بوده 

 

حتما امام زمان هم اینجوری دوست داشته خدام همینو دوست داشته...  

 

راضیم به رضایتش 

 

همش خودمو دلداری میدم فک میکنم .... 

 

انگار زندگی این چیزا نیست رتبه ُناراحتیُ...تا قبله کنکور که همش ناراحت بودم چرا این شرایط تموم نمیشه 

 

حالا ام که تموم شده همش میخورم و میخوابم اون کارایی رو که دوست دارم میکنم اما لذت چیزه دیگری است 

 

 

 

کاش همه به اون لذت برسیم 

 

 

لذت بندگی 

 

لذت شهادت 

 

لذت دیدار 

 

لذت سربلندی 

 

لذته.... 

 

خسته ام از این زندگی که ساختم کاش زندگی مون تو مسیر بندگی باشه همیشه 

 

 

وای خدا  

 

ربنا اتنا فی الدنیا الحسنه وفی الاخرت حسنه وقنا العذاب النار و قنا العذاب القبر یوم الورود...

امام زمان

 

چه بگویم که در شآن تو باشد.... 

ازدواج

 

 
پرسش: 
من 32 سال دارم و لیسانس هستم و هنوز ازدواج نکرده ام. چگونه ملتمسانه و نیازمندانه از خدا بخواهم که من هم همسر خوب داشته باشم. در دعا چه جمله ای بگویم و از خدا چه بخواهم؟

دانشجوی گرامى! از این که صادقانه، مساله خود را با ما در میان گذاشتید، تشکر و قدردانى مى‏کنیم.

ادامه مطلب ...

وصیت نامه شهید حاج مهدی باکری

 

 

 بسم الله الرّحمن الرّحیم
یا الله، یا محمّد ،‌یا علی یا فاطمه زهرا یا حسن یا حسین
یا علی یا محمّد یا جعفر یا موسی یا علی یا محمّد یا علی
یا حسن یا مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تو ای ولی مان یا روح الله!
و شما ای پیروان صادق شهیدان.
ادامه مطلب ...