سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

از قران سازی تا ساخت مراکز فساد شبیه مسجد

 

 

مراسم قرآن سوزی، ساخت کاباره به شکل مسجد و با نام مکه، ساخت بازی رایانه ای با نام"وداع با مساجد"، راه اندازی شبکه ماهواره ای"صمد" و انتشار دوباره تصاویر موهن از پیامبر از جمله این موارد است.

همزمان با ماه سپتامبر ( که در آن حادثه 11 سپتامبر به وقوع پیوست)، موج تازه ای از اسلام ستیزی و اسلام هراسی فضای تبلیغی محافل رسانه ای و غیررسانه ای غرب را فرا گرفته و مواضع و تحرکات تبلیغی و سیاسی را به سمت اسلام ستیزی و اسلام هراسی سوق داده است.
به نظر می رسد، این محافل با هدف مقابله با اسلام و گسترش روزافزون آن، سیاست اسلام ستیزی را با حربه اسلام هراسی در سرلوحه رویکرد تبلیغی خود قرار داده اند.
افزون بر این، تحرکات اخیر مقامات و رسانه های غربی و صهیونیستی حکایت از این دارد که لابی صهیونیستی در آمریکا و اروپا سعی می کند سالروز حادثه 11 سپتامبر را به« نماد» اسلام ستیزی در غرب تبدیل کند، تا بدین ترتیب هر سال بین مسیحیان و مسلمانان تنش ایجاد شود.
در مهم ترین و تکان دهنده ترین این اقدامات، کلیسای افراطی و کوچک" گینسویل" در کالیفرنیا قصد دارد با برگزاری راهپیمایی در نهمین سالگرد حادثه 11 سپتامبر و برای بیان انزجار خود از مسلمانان در مراسمی علنی" قرآن" کتاب مقدس مسلمانان را بسوزاند.
این کلیسا تبلیغات این مراسم را در پایگاه اینترنتی خود آغاز و از مسیحیان طرفدار سوزاندن قرآن برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است .
همچنین در اقدامی موهن و شنیع، کاباره ای با عنوان "مکه" و به شکل مسجد در شهر ساحلی موریسیا در اسپانیا ساخته شده است.
این کاباره دارای نمایی شبیه یک مسجد با گنبدی سبز است.
بازسازی این کاباره 10 سال به طول انجامیده است و قوس‌های داخلی آن به شکل مهندسی عربی است.
یک حزب سیاسی در اتریش نیز با هدف جلب آرا در آستانه انتخابات ، یک بازی یارانه ای ضد اسلامی تولید کرده است.
در این بازی رایانه ای که"وداع با مساجد" نام گذاشته شده است کاربر مناره های مساجد و موذن هایی را می بیند که باید به آنها شلیک کند و در صورتی که کاربر در مقابله با این نمادهای اسلامی موفق نباشد شهر پر از مناره و سپس عبارتی روی صفحه ظاهر می شود که در آن آمده است" اگر می خواهید شهر شما این گونه نشود به نامزدهای مورد تائید حزب راستگری آزادی ملی رای دهید".
همچنین یک شرکت یهودی وابسته به رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه و بسیار خطرناک، شبکه ای به اصطلاح اسلامی به نام" صمد" که یکی از نام های خداوند متعال است راه اندازی کرده است تا از طریق این شبکه بتواند علیه دین مبین اسلام فعالیت و تبلیغ کند.
به نظر می رسد این شبکه ماهواره ای که نام آن اسلامی است، در حالت طبیعی باید برنامه های دینی و اسلامی پخش کند، اما واقعیت این است که این شبکه با هدف بد نام کردن دین مبین اسلام و تبلیغ علیه دین اسلامی، بیشتر برنامه های خود را به پخش موزیک، برنامه های ضد اسلامی و نیز فروش محصولات غیراخلاقی اختصاص داده است.
شبکه ماهواره ای "صمد " از کشور قبرس پخش می شود و بر روی ماهواره "نیل ست " قرار دارد. دفتر مرکزی این شبکه در لبنان قرار دارد و مالک آن یک شرکت یهودی است.
دو فرد برادر لبنانی که این شبکه ماهواره ای را در لبنان اداره می کنند، خود را مالک آن معرفی کرده اند تا به اصطلاح مالک اصلی آن شناخته نشود.
در ادامه این موج گسترده اسلام ستیزی و اسلام هراسی در غرب، نویسنده دانمارکی هم که نخستین بار چندسال پیش دوازده تصویر موهن درباره پیامبر اسلا(ص) منتشر کرده بود، گفته است به زودی این تصاویر را مجددا در کتابی جدید منتشر می کند.
قرار است این کتاب به نوشته فلمینگ رز دبیر فرهنگی مجله یولاندز پوستن و با عنوان " خیانت در سکوت"، سی ام سپتامبر( هشتم مهر) در کتاب فروشی ها عرضه شود.
پنج سال پیش در چنین روزی وی با انتشار این تصاویر موهن، خشم مسلمانان جهان و تظاهرات جهانی مرگبار را علیه دانمارک برانگیخت.
افزون بر اینها دادگاهی در هلند یک گروه مسلمان را به علت انتشار کاریکاتوری علیه هولوکاست جریمه کرد.
این دادگاه اعلام کرده است این کاریکاتور که در وب سایت اتحادیه عرب های اروپایی مقیم هلند درج شده است، مضر است.
سال گذشته نیز اقدامات ضد اسلامی زیادی در اروپا صورت گرفت؛ سوئدی ها در همه پرسی برگزار شده منع ساخت مناره را تائید کردند؛ بلژیکی ها استفاده از برقع را منع کردند و فرانسوی ها نیز در آستانه چنین کاری هستند.
در ماه ژوئن نیز هلندی ها در دومین شهر بزرگ خود روتردام حزب گریت ویلدرز را که به سیاستمدار اسلام ستیز معروف است سومین فرد سیاسی این کشور کردند؛ ویلدرز خواستار منع قرآن و ممنوعیت ساخت مساجد جدید است از کسانی که روسری به سر می کنند مالیات می خواهند و در نظر دارد به مهاجرت از کشورهای مسلمان پایان دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
امید فیکس چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 16:51 http://www.store-vpn.dxd.ir

سلام عزیز ، وبت حرف نداره ، میخواستم یه چی بگم شاخ دراری

وی پی ان میدوی چیه؟ خیلی باحاله

فروش ویژه ی وی پی ان تو وب من با ارزون ترین قیمت فقط 2 تومان

24 ساعت پشتیبانی

حالا بیا تو وبم وی پی انو بشناس ، تورو خدا بیایا

-------------------------------------------------------------------

جهت تبادل لینک مارو با اسم *فروشگاه ارزونی vpn* و خبر بدید با چه اسمی
لینکتون کنم؟
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد