سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

جوانان خود را بورسیه امام زمان بدانند

پناهیان:جوانان خود را بورسیه امام زمان بدانند
قاصدک:وی ادامه داد: اگر برای جوان یک موضوع فرخنده پیدا نکنیم که به آن افتخار کند در سطح آبی و قرمز شادی او خلاصه می‌شود.

حجت الاسلام پناهیان گفت: جوانان باید تمام کارهای خود را برای امام زمان(عج) انجام دهند و به نوعی خود را بورسیه امام عصر بدانند.
به گزارش برنا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در نخستین گردهمایی دانشجویان مهدویت تحت عنوان"عصر آفتاب" در مهدیه مسجد مقدس جمکران به موضوع تناسب جوان و مهدویت اشاره کرد و گفت: جوانان بزرگ طلب بوده و می‌خواهند به یک موضوعی افتخار کنند و هیچ موضوعی برای آن‌ها افتخار به دین و امام عصر نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر برای جوان یک موضوع فرخنده پیدا نکنیم که به آن افتخار کند در سطح آبی و قرمز شادی او خلاصه می‌شود.

پناهیان گفت: جوانان می‌توانند در عرصه تبلیغات، تعلیم و تربیت و همچنین کارهای معنوی فرهنگ سزی کرده و تاثیر گذار باشند و این نقص ما است که کمترین توجه را به موضوعی که موجب افتخار جوان باید بشود داریم.

وی گفت: به جوان می‌گوییم که گناه نکن، لذت گناه را نبر، شاد نباش، خسته نشو، شاداب باش، پویا باش و... و این در حالی است که جوان چگونه باید لذت این همه مسائل را ببرد اما لبریز از عاطفه نباشد.

رییس اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: باید یاد بگیریم که به چه چیز افتخار کنیم و در مورد آن ترانه بگوییم و به آن ببالیم.

پناهیان به شرکت کننده در گردهمایی اشاره کرد و گفت: شما که در این مراسم حاضر شده‌اید ، نور معرفت و معنویت در وجود شما جریان یافته است.

وی افزود: جوان شادی و نشاط می‌خواهد و نباید همیشه او را به غمگین بودن وادار کنیم بلکه می‌توان با سرودن ترانه‌های بسیار در وصف امام موعود جوان را امیدوار کرده و او را برای فرج آماده سازیم.

پناهیان ادامه داد: البته غمگین بودن در این فراق دوری از امام عصر(عج) کاری پسندیده به حق است اما در مورد جوان نیازمند مقدمه چینی می‌باشد.

رییس اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: متاسفانه ما بلد نیستیم که شادی کنیم و با یاد امام به جشن و سرور بپردازیم.

وی به دومین نسبت جوان و مهدویت اشاره کرد و گفت: مهدویت موضوعی است که در مورد آینده بحث می‌کند و جوان نیز آینده نگر است.

رییس اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به موضوع نورانیت و توجه به دستورات الهی گفت: نورانیت در موضوعات مهدوی است و باید در این نقطه تجربه کرده و در مابقی زندگی خود ادامه دهیم.

وی گفت: بسیاری از جوانان کشور به امام عصر اعتقاد دارند و آن حضرت را در کنار خود احساس می‌کنند و هر کاری که انجام می‌دهند برای امام زمان(عج) بوده و ایشان را درک می‌کنند و حتی در موقع عروسی خود نیز کارت دعوتی برای امام عصر(عج) نوشته و در نزد خود نگاه می‌دارند.

پناهیان گفت: جوانان باید تمام کارهای خود را برای امام زمان(عج) انجام دهند و به نوعی خود را بورسیه امام عصر بدانند.

وی به جامعه مطلوب اشاره کرد و گفت: جامعه مطلوب جامعه‌ای است که مهدوی باشد و تمام مسائل و مشکلات از این طریق اداره شود.

رییس اتاق فکر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاگفت: دانشگاه‌ها و جامعه ما باید منتظر باشد و ما در حال حاضر دانشجو و استاد منتظر داریم اما علمی که بوی انتظار دهد نداریم.

وی در پایان گفت: امروزه کشور نیازمند کارهای فرهنگی است که باید همگان به آن توجه کرده و فرهنگ مهدوی را در جامعه رواج دهند.

 
 

نظرات 2 + ارسال نظر
Patogh98 جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 20:29 http://www.Patogh98.Com

سلام . خسته نباشی ... واقعا تبریک میگم وبلاگ خوبی داری ..... سایت پاتوق 98 هر روز با مطالب جدید و جالب به روز میشود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به سایت از مطالب و عکسهای جدید در سایت خود استفاده نمایید . لطفا لینک ما را با نام : پایگاه سرگرمی www.Patogh98.Com پاتوق98 در وبلاگتان قرار داده و اطلا ع دهید تا لینک شوید .... با تشکر فراوان

حسین جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 16:55 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد