سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

شهید نامه مرتضی اصغری


امام خمینی(ره):


این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند ،یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها رو بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید.


پیامی آورده اند...


 

بنام آن خدایی که منی که در دل تاریکی شب بودم به روشنایی پرفروغ آفرید.از تاریکی بس دلتنگ و محدود،من،بنده ناچیز و عاجز خدا،مرتضی اصغری طبق تکلیف شرعی وصیت نامه را به شرح زیر می نویسم:

انّا لله و انّا الیه راجِعون

پدر و مادر گرامی و عزیز وصییم .پس از عرض سلام واحوالپرسی و قدر دانی از شما پدر ومادر فداکار که امانتی را داشته و به صاحبش برگرداندید ؛قابل توصیف نیست،خدا فقط اجر زحمات شما را بدهد.

                                  ما زنده به آنیم که آرام نگیریم          موجیم که آسودگی ما عدم ماست

هم اکنون این کشور و اسلام وقرآن در خطر میباشد و مورد تجاوز قرار گرفته ، من تکلیف شرعی دانسته ام که برای دفاع از دینم برای مبارزه با دشمنِ دینم ،به پا خیزم و همگام بادیگر مبارزانِ اسلام به سوی دشمن حمله ور شده و نابود کنیم.

میروم بلکه به هدفی که دارم برسم.بالاترین حدّ تکامل شهادت است.این را می نویسم نه برای اینکه حتما شهید می شوم،نه ! برای امکان کمی و درصد ناچیزی که زمانی شاید برسد که خدا درِ رحمت خود را باز کند و مرا مورد عفو قرار داده و بپذیرد.الحق که خدا رحمان و رحیم است.

پدر و مادر گرامی اگرچه من رفتم و شهید شدم در مرگ من شادی کنید.چنان شادی، که دشمن دین و اسلام غرق غزا شوند.چنان شادی که برای خدا دادن افتخار است .یک انسان می آید و می رود پس چه بهتر که برای خدا برود .عاشقی به سوی معشوق می شتابد و آخر به آن می رسد.من که جسم و جانم به این اسلام و کشورم و امام عزیزم خدمتی نکرده شاید با خونم بتوانم خدمت مثبتی برای مذهبم بردارم.

حال که جامعه حرکتی را پیش گرفته و می خواهد سیری را طی کند احتیاج به خون ما جوانان دارد، احتیاج به سربازانی که از اسلام دفاع کنند.حال که زمانی برای آزمایش رسیده است چرا ما خود را آزمایش نکینم؟ما می جنگیم برای رهایی نسل های آینده.

ما می جنگیم برای رهایی قدس ، ما می جنگیم برای پیاده کردن کامل احکام قرآن ، ما می جنگیم و زمینه را برای ظهور مهــــــــــدی (عج) آماده کنیم.

افسوس که دیر فهمیدم رابطه خالق و مخلوق چیست؟رابطه بین خدا و خلق خدا چیست؟حال که توسط رهبری آگاه و مومن و امام به اصلِ خود رجوع کردم ، حال که زندگی کردن برای خدا را یافتم ،حال که عظمت خدا را و دین حضرت محمــــــــــــّد(ص) را فهمیدم برای چه بمانم ؟

مگر حال احتیاج بالاتر از دفاع از اسلام و دینم است؟ نه ، مگر غیر از این است که حق گرفتنی می باشد حال که می دانم حق کجاست چرا بسویش نشتابم؟ تابه دست آورم. مگر امام غیر از این گفت که اسلام حال به خونهایی مثل ما احتیاج دارد.

بدانید که خدا حس کردنی است.مهدی(عج) دیدنی، بدانید حال نوبت اسلام و قیام مسلمین است برای چه بنشینم و نظاره گر باشم .برای چه من هم مانندِ تمام رزمندگان به جبهه نیایم و با دشمن کافر نجنگم؟

دیگر از مرحله شعار گذشته و به مرحله عمل رسیده،حال آنچه که در انتظارش بودیم به پیشِ ما آمده و خدا یاریمان می کند .

                                                پس برای فتح کربلا ، پیش بسوی جبهه ها.

پدر ومادر گرامی هرچه دارم به شما می بخشم و تقاضا می کنم مرا ببخشید و خوشحال باشید و پس از مرگم شادی کنید چون یک افتخار است.

اگرچه مرا بزرگ کردید تا برای همچنین روزی بدهید .من راه کس دیگری را می روم و دیگران هم،راه مرا.

فداکاری کنید و نگذارید دشمن شاد شود و پشت سر امام رامحکم کنید.

آقا امام زمان می آید به همین زود ـــــــــــــــی،من این نویــــــد  را می دهم.پس از خبر شهادت من برای بودن جسم من و نبودن فرقی نگذارید.اصل روحم است که پیش شماست.

اگر جنازه ام بدستتان رسید مرا هم مانند محمد سبکرو به بهشت زهرا(س) برده کنارش دفن کنید،اگر هم جنازه نداشتم فقط خدا را شکر کنید و امام را دعا،بدون هیچ دلتنگی براه خود ادامه دهید اما اگر اشکالی در وصیت نامه است بدهید به...اصلاح کند.

برو مادر بخواب آرام فدای آن رخ ماهت

ز مرگ من مشو دلتنگ،که فرزند تو شد راحت

تو شادی کن به مرگ من برای اینکه من شادم

خداحافظ،خداحافظ  که من رفتم گهگاهی کنید یادم


1361/2/7


پ.ن: در برابر عظمت این کلمات و روح شهدا چه می توان گفت؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد