سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

آسیب شناسی انحراف جنسی2(استمناء)


ب:آسیب و مضرات دنیوی .

1-مضرات جسمی و جنسی استمناء:

عوارض ایجاد شده در مبتلا به استمناء ، از نظر جسمی ، سه مرحله دارد: 

 

1-مرحله مشکل ساز: زودرس ترین عوارض ناشی از خود ارضایی عبارتست از:

- خستگی و کوفتگی : انقباض شدید و یکباره تمام عضلات بدن در جریان انزال ، باعث مصرف سریع مواد غذایی و انرژی را در بدن می شود و این کوفتگی همیشگی را به همراه دارد.

- عدم تمرکز حواس : این عمل باعث تحریک بیش از حد سیستم عصبی در مغز می گردد که باعث عوارضی مانند : حواس پرتی ، کمی حافظه، سیاهی رفتن چشم و تاری دید می شود.با هر انزال ظرفیت عظیمی از انرژی بدن مانند : انزیمها ،پروتئین ها، مواد قندی، کلسیم،لسیتین،فسفر می شود.

- ضعف حافظه

- استرس و اضطراب و نگرانی

- بی اشتهایی

2-مر حله گرفتاری شدید:

- نوسان خلق یا تغییرات سریع خلقی

- حساسیت بیش از حد و زود رنجی

- کمر درد

- نازک شدن موها

- ناتوانی جنسی و زود رس در جوانی و شکست در رابطه زنا شویی: غدد سازنده منی به صورت نخودی کوچک شده و قادر به فعالیت نخواهد بود و شخص برای همیشه از لذت جنسی محروم می گردد ودر اثر این عمل ،در افرادی به جای ادرار ، خون از آنها خارج شده است در نتیجه سرد مزاج شده و پس از ازدواج نیز لذت نمی برد.

- کم خونی : در افراد خودارضاء،تکامل مغز و استخوان ودر نتیجه تولید سلول های خونی با مشکل مواجه شده و منشاء کم خونی ، ضعف و خستگی و عدم تمرکز می گردد.

- ضعف قدرت جسمی

- پریدگی رنگ صورت

- لاغری

3-مر حله حالت اعتیاد:

- ریزش شدید مو ها : با تغییر هرمونی و شیمیایی ایجاد شده در بدن ، هرمون جنسی مردانه(DHT) افزایش می یابد که از عوافب بالا بودن ماده DHT در خون ، ریزش موها و بزرگ شدن غده پرستات و عوارض ناشی از آن در پیری است.

- تار شدن دید چشمان : غالبا مگسی جلو چشم خود می بینند که بشددت آنها را ناراحت می کند.وحتی وقتی چشم خود را می بندد باز همان حس را دارند و چون این عمل چند دقیقه ای ادامه می یابد ، چشمشان سیاهی رفته و دچار سر گیجه می شوند و به زمین می افتند.

-وز وز گوش(سوت کشیدن): به طور مدام صدای نا هنجاری در گوش خود احساس می کنند که بسیار ناراحت کننده است.

- ناراحتی های مفاصلی و ضعف استخوان

- انزال زود رس و غیر ارادی یا خروج منی به صورت قطره قطره ، به دلیل شل شدن عضلات تناسلی

- تورم قسمت پایانی و عقب کانال ادرار

- تورم کانال نطفه

- درد کشاله ران و ناحیه تناسلی

- دردهای قولنجی در ناحیه لگن و استخوان دنبالچه

- فلج بعضی از اعضای بدن و حتی در مراحل طولانی سبب فلج شدن تمام اعضای بدن می شود.

2 آسیب های روحی و روانی:

ضعف حافظه ،اصطراب ،گوشه گیری ،افسردگی ،تنبلی و بی نشاطی و لذت نبردن از زندگی، پرخاشگری و بد اخلاقی، ضعف اراده ، عدم اعتماد به نفس، احساس حقارت و سرخوردگی کدورت روانی و احساس گناه و عضاب وجدان ، سوء ظن،حجب بسیار و کم رویی ،اختلال شخصیت ، ترس و سلب شهامت ، جنون استمناء شبیه به سادیسم ، مایوس بودن .

توضیح ضعف اراده:

غالب آنها پس از این کار پشیمان می شوند و با خود عهد میبندند که تکرار نکنند، اما پس از مدتی که در فشار قرار گرفتند ، دوباره تکرار می کنند،این «پشیمانی» و «اقدام» روان آنها را تحت تاثیر قرار داده و جوان را به ضعف شخصیت و سستی اراده ، شک و تردید و وسواس می کشاند.

3_آسیب های اجتماعی :

ناسازگاری با خانواده ، بی میل شدن به همسر و ازدواج ، ناتوانی جنسی احساس طرد شدن ، از بین رفتن عزت، پاکی ، شرافت و جایگاه اجتماعی ، سوءظن و بدبینی نسبت به دیگران، دیر ازدواج کردن.

نکته : آنان که هنوز به حد اعتیاد نرسیده ویا از لحاظ جسمی قوی ترند، ممکن است قدری دیرتر دچار این بیماری ها شوند ، ولی در صورت ادامه ابتلا خواهند شد.

نویسندگان ناتوانی های جنسی می نویسند: سری به تیمارستان تهران بزنید ، از هر ده نفر دیوانه ، نه نفر معتاد به جلق می باشند؛ یعنی در اثر استمناء کارشان به جنون کشیده شده است، زیرا این عمل قوای دماغی را مختل می سازد.

بدون اغراق از هر ده نفر بیمار مسلول ، چهار نفر به علت ابتلا به این بیماری به نام جنون استمناء که شباهت زیادی به سادیسم دارد، مبتلا می شوند.



باتشکر از سایت عفاف وحجاب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد