سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

شورو غوغایی است در ...



این روز ها دلم خیلی درعرفات است،درمکه...
در مشهد
در حرم حضرت معصومه(س)
دلم گلستان شهداست
خودم این عرفات کجایم؟؟
کاش 1حج و 1زیارت هم برای من دراین روز ثبت شود...
حالی دارم این روزها...
چه قیامتی است دراین عرفات...


آیا متذکر میشویم!؟؟
آقا این روزها که همراهه شماست؟
که هم نشینه شماست؟
آیا خوشحالید؟
چندهزار نفر ازکناره شمارد میشوندو نمی فهمند که چه کسی از کنارشان رد شده...
رمز جهان هستی...
همه منتظر شماهستند...
خدا،خاتم پیامبران (ص) و تمام پیامبران و 14معصوم...
واما...
ما جز با اعمالمان،و آماده کردن شرایط برای ظهور
نمیتوانیم بگوییم منتظریم...
آقا الان بیایند آیا آماده ای؟؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد