سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا
سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سَلامٌ عَلی آلِ یاسین

سلام بر آل یاسینsebghah@درایتا

با نابودسازی شرک جهانی، زمینه ظهور فراهم می شود

خطیب جمعه مشهد گفت: دلدادگی به پیامبر اکرم عامل وحدت است و باید با تشکیل جبهه‌ای مشترک به نابودسازی شرک جهانی بپردازیم.

به گزارش آینده روشن، آیت‌الله احمد علم‌الهدی اظهار داشت: امروز محبت اهل بیت در همه جهان وجود دارد و حتی فرقه عباسیه که پیرو خوارج بوده و امروز در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کنند نیز دوستدار اهل بیت هستند.

عضو خبرگان رهبری گفت: مسلمانان همه به یک قبله نماز می‌خوانند و یک پیامبر را قبول دارند و بر همین اساس باید وحدت از درون حفظ شود.

وی ادامه داد: دلدادگی به پیامبر اکرم عامل وحدت است و باید با تشکیل جبهه‌ای مشترک به نابودسازی شرک جهانی بپردازیم تا زمینه ظهور که شیعه و سنی آن را قبول دارند فراهم شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز وحدت بین شیعه و سنی در جامعه نهادینه شده است، گفت: در حال حاضر تنها دو جریان وهابیت و اقلیت متحجر افراطی در بین شیعیان هستند که وحدت را مختل می‌کنند.

علم‌الهدی با بیان اینکه وهابیون مزدوران استکبار هستند گفت: من به جوانان اهل سنت عرض می‌کنم پدران و مادران شما سالیان درازی است که با شیعیان زندگی می‌کنند و از آنان بپرسید آیا ممکن است شیعیان که به سمت کعبه نماز می‌خوانند مشرک باشند.

وی به جریان افراطی شیعیان اشاره کرد و اظهار داشت: این عده گمان می‌کنند وحدت شیعه و سنی مخل عشق به اهل بیت است که به آنان باید گفت امیرالمومنین و حضرت زهرا(س) که الگوهای ولایت‌مدار ما هستند 25 سال خانه‌نشین شدند تا وحدت حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: چطور آن روز مصلحت در این بود اما امروز که شرق و غرب دنبال نابودسازی اسلام هستند مصلحت نیست که وحدت حفظ شود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تفرقه در صدر اسلام حضرت زهرا (س) را نیز گریان کرد، گفت: امروز وحدت برای جهان اسلام یک راهبرد است.
انتهای پیام/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد